CONDIȚII GENERALE DE AFACERI
pentru prestarea serviciilor de organizare eveniment
- PRECIZĂRI GENERALE:
Prezentele condiții generale de afaceri constituie termenii și condițiile unui contract de adeziune care se încheie între dumneavoastră (având datele de identificare și contact pe care le-ați completat în formularul online de înscriere) în calitate Beneficiar al serviciilor de organizare eveniment și noi, Prestatorul – Societatea REVIEW EVENTS SRL cu sediul în mun. Cluj-Napoca, str. Sarmisegetuza, nr. 17-19, ap. SP2, jud. Cluj, persoană juridică română, identificată cu numărul J2019001162129 în Registrul Comerțului și CUI 40799986, reprezentată de către administrator Gana Lavinia-Cristina,
- OBIECTUL contractului de prestări servicii
2.1. Prezentul contract este un contract de antrepriză sub forma prestării de servicii, conform art. 1581 și următoarele Cod civil.
2.2 Obiectul contratului constă în organizarea de către prestator a evenimentului menționat în formularul de înscriere având detaliile referitoare la serviciile concrete oferite (perioadă, locație, meniu, servicii foto / video, entertainment etc.) la adresa de internet la care se găsește și formularul (care, completat, devine anexă parte integrantă din prezentul contract).
- OBLIGAȚIILE specifice ale părților:
3.1. Prestatorul se obligă:
- să presteze activitatea la termenul convenit, în condițiile și de calitatea cerute de Beneficiar și de bunele practici în domeniu;
- să pună la dispoziția Beneficiarului mijloacele și informațiile necesare executării obligațiilor Beneficiarului cum sunt platforma online pentru înscriere, cont bancar pentru plata prețului, mijloace de evidență a plăților;
- să asigure următoarele servicii, dacă în ofertă nu se prevede altfel:
- asigurare servicii de masă,
- asigurare contact cu unitatea de învățământ pentru punerea la dispoziție a unei săli de curs
- asigurare echipamente tehnice
- să păstreze confidențialitatea informațiilor de care ia cunoștință în cursul prestării serviciilor care fac obiectul contractului;
- să remită, la solicitarea Beneficiarului factura aferentă;
- să comunice cu Beneficiarul sau mandatarul acestuia orice modificare a programului
- să pună la dispoziția Beneficiarului materialele foto/video contractate conform ofertei timp de 6 luni dacă în ofertă nu se prevede altfel
3.2. Beneficiarul se obligă:
- să plătească prețul stabilit la termenele menționate în ofertă;
- să furnizeze corect și complet toate informațiile necesare pentru realizarea obiectului contractului;
- să accepte ca mandatar colegul sau grupul de colegi care formează nucleul de inițiativă și au contactat Prestatorul pentru unele detalii ale evenimentului contractat;
- să nu facă publice imaginile foto/video pe care le face în cadrul evenimentului sau le primește de la organizatori sau alți participanți la eveniment, și să nu le difuzeze în afara unui cadru restrâns familial – având în vedere că termenul „public” nu se refera doar la acces general / nelimitat ci se referă și la public în cadru limitat, controlat, selectat;
- să depună toate diligențele pentru ca imaginile foto/video menționate mai sus să nu devină publice sau să ajungă la posesia unor persoane neautorizate prin deficiențe de securitate informatică sau de gestionare deficitară a suporturilor de date sau accesului la mediile pe care sunt stocate sau prin care sunt comunicate;
- să respecte normele privind proprietatea intelectuală comunicate de Prestator cu privire la materialele foto/video primite sau difuzate în contextul evenimentului.
2 / 3
- INTRAREA ÎN VIGOARE și ÎNCETAREA contractului
4.1. Contractul intră în vigoare la data achitării de către Beneficiar a primei sume cu titlul de avans.
4.2. Contractul încetează în oricare dintre următoarele cazuri:
- după executarea obligațiilor de către ambele părți;
- prin acordul părților;
- în caz de dizolvare, faliment sau altă pierdere a capacității civile de exercițiu a oricăreia dintre părți;
- având în vedere că evenimentul contractat are loc și este organizat în considerarea numărului de persoane care își manifestă interesul de a participa nefiind fezabilă redimensionarea acestuia pe parcurs, în cazul în care Beneficiarul este împiedicat să participe la eveniment de o împrejurare mai presus de voința sa (de ex. caz de îmbolnăvire a sa sau a unui membru apropiat de familie, deces în familie etc.) Beneficiarul trebuie să transmită un mesaj la adresa de email contact@reviewevents.ro anexând dovezile de care dispune solicitând încetarea contractului și restituirea sumelor achitate. Prestatorul va analiza solicitarea și dacă va aprecia cu bună-credință că dovezile prezentate sunt suficiente, va restitui în termen de 30 de zile de la solicitare:
- 100% din prețul participării (dar nu mai mult decât suma achitată de Beneficiar) dacă solicitarea de rezoluțiune a intervenit cu mai mult de 60 de zile înainte de eveniment
- 50% din prețul participării (dar nu mai mult decât suma achitată de Beneficiar) dacă solicitarea de rezoluțiune a intervenit intre 30 si 59 de zile înainte de eveniment
- 0% din prețul participării dacă solicitarea de rezoluțiune a intervenit cu mai puțin de 30 de zile înainte de eveniment
- având în vedere că evenimentul contractat are loc și este organizat în considerarea numărului de persoane care își manifestă interesul de a participa nefiind fezabilă redimensionarea acestuia pe parcurs și în cazul în care plata prețului nu se face la momentul înscrierii, iar Beneficiarul omite să achite la termen sumele la care s-a obligat, Prestatorul are dreptul să îi notifice rezoluțiune unilaterală a contractului fără necesitatea unei alte formalități și fără intervenția vreunei autorități sau instanțe de judecată;
- în cazul în care evenimentul contractat nu mai are loc din motive care nu țin de culpa părților, sumele achitate de Beneficiar se vor restitui conform prezentului articol lit. d) în funcție de momentul la care devine cert faptul că evenimentul nu va mai avea loc condiționat de posibilitatea Pretatorului de a recupera sumele avansate de el prestatorilor subsecvenți; Lipsa dreptului de retragere al Beneficiarului
Având în vedere dispozițiile art. 16 lit. l) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, chiar dacă prezentul contract este încheiat la distanță și în afara spațiilor comerciale, fiind vorba de servicii privind activitățile de agrement pentru care este prevăzută o perioadă de executare specifică, NU veți beneficia de dreptul de retragere în 14 zile prevăzut de art. 9-15 din OUG 34/2014. În acest sens trebuie să aveți în vedere că evenimentul contractat are loc și este organizat în considerarea numărului de persoane care își manifestă interesul de a participa nefiind fezabilă redimensionarea acestuia pe parcurs.
- PREȚUL și MODALITATEA de plată
5.1. Beneficiarul plătește Prestatorului sumele menționate în formularul de înscriere la momentul înscrierii în modalitatea aleasă (virament sau plată cu cardul).
5.2. Dacă alege plata prin virament, acesta trebuie efectuat cu cel puțin 30 de zile înainte de eveniment.
- RĂSPUNDERE
6.1. Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru prejudiciile materiale sau morale suferite de Beneficiar ca urmare a unor evenimente survenite în cursul evenimentului organizat de Prestator pentru Beneficiar decât în măsura în care acestea s-au produs din cupa sa.
- LEGEA APLICABILĂ. INSTANȚA COMPETENTĂ
7.1. Prezentul Contract este guvernat de legea română. 3 / 3
7.2. Divergențele născute între Părți în legătură cu prezentul Contract, care nu sunt soluționate pe cale amiabilă, se vor supune spre judecată instanțelor competente de la domiciliul Beneficiarului.
7.3. Clauzele prezentului contract sunt obligatorii pentru părți conform art. 1270 Cod civil și sunt de drept completate de și interpretate prin prisma prevederilor art. 1266 – 1269 și 1272 Cod Civil și celorlalte prevederi legale aplicabile. Fiind un contract de consum, orice clauză neclară se interpretează în favoarea Beneficiarului.
- FORȚA MAJORĂ
8.1. Forța majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, cu condiția ca aceasta să notifice cealaltă parte în termen de cel mult 5 zile de la data la care a intervenit cauza de forţă majoră, termen ce se decalează corespunzător în cazul în care, prin natura ei, situaţia de forţă majoră împiedică inclusiv comunicarea. Efectul este suspendarea obligaţiei părţii în cauză de îndeplinire a obligaţiilor asumate contractual a căror executare este împiedicată, sub condiţia dovedirii situaţiei de forţă majoră în condiţiile legii.
8.2. În înțelesul prezentului contract, “forţă majoră” înseamnă orice eveniment imprevizibil şi insurmontabil (în afara puterii de control a părţilor), care se petrece în perioada de derulare a CONVENŢIEI şi care împiedică pe una dintre părţi, în mod obiectiv, să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale.
8.3 Având în vedere contextul actual, nu constituie cauze de forță majoră epidemiile, conflictele armate, actele de terorism, grevele, modificarea cursurilor de schimb, creşterea fiscalităţii sau înrăutăţirea situaţiei socio-economice.
- DISPOZIȚII FINALE
9.1. În caz de încetare a contractului, rămân neafectate obligațiile restante de plăți sau alte contraprestații pentru prestații deja efectuate sau prejudicii produse, precum și clauzele specifice care prin natura lor supraviețuiesc încetării contractului, precum cele de confidențialitate, garanția contra viciilor ascunse ale bunurilor și alte asemenea, prezentul contract fiind considerat convertit într-un act atipic conținând obligații reciproce persistente derivând din lege sau contract.
9.2. Prestatorul poate cesiona drepturile și obligațiile care îi revin din prezentul contract fără acordul prealabil al Beneficiarului.
9.3. Conform art. 1523 al. 1 Cod civil, părțile convin că sunt de drept în întârziere la împlinirea termenelor convenite.
9.4. Nota de informare GDPR precum și politica de confidențialitate a site-ului https://reviewevents.ro/ constituie parte integrantă din prezentul contract.
Versiune 02 / 12.12.2024